Samhällets små minipoliser

Söndag idag, imorgon går jag på min drygvecka vilket innebär jobb nästan nonstop från måndag kl 06 till måndagen därpå klockan 06. Har planerat in mat så det ska vara enkelt och passa hur jag jobbar. Dock måste jag handla imorgon, vågade inte chansa och åka och handla en söndag efter midsommar!
Igår var vi till Leksand på Ulf Lundell och kom hem klockan halv tre i natt, sov till tolv(!!) åt lunch. Rester från gårdagens grillning. Sen åkte jag ut till mamma och pappa och red båda hästarna. Lagade mat, baconsås och shiratakinudlar. Recept hittar ni här http://linnslchf.blogg.se/2014/april/kasslersas-ala-lchf.html enda skillnaden är att jag böt ut kasslern mot bacon, man tager vad man haver! Efter middagen gick jag en PW med Jenny och hennes vovve, 7,2 kilometer fick vi ihop idag.
 
Men nu tänkte jag spy lite galla på samhällets små minipoliser! Ni vet dom där som måste lägga sig i precis allt och tala om hur man ska vara, göra och bete sig. Usch! Dom finns i de flesta forum, både när de gäller hästar, hundar och LCHF och jag blir lika less varje gång! Har man inget konkret råd att ge någon utan man bara ska gnälla eller påpeka så kan man väl ge fan i att kommentera eller lägga sig i? Vad är meningen med att skriva i ett forum och be om råd när det som händer är att folk kommer med påhopp? Folk ledsnar och vågar inte fråga om råd. Man gör så gott man kan och undrar man saker så måste man väl få fråga! Har själv börjat gå ur alla dessa grupper då jag är så trött på att se hur folk som ber om råd blir idiotförklarade dagligen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen