Snart slut på semester

Semestern går mot sitt slut... Har haft 4 sköna veckor som bara rusat iväg!
Känns dock skönt att jag började min nystart mitt i semestern och inte efteråt. Känner verkligen att jag kommit in i LCHF och träning igen nu.
 
Köpte ett fitbit aktivitetsarmband igår, som jag hoppas kommer att ge mig extra motivation nu när allvaret med jobb börjar igen.
 
För övrigt ska det bli ganska skönt att komma tillbaka till rutiner igen, även om jag vet att det är en tung höst arbetsmässigt som väntar. 
 
Idag har jag vart och handlat all mat inför den kommande veckan, har valt relativt lättlagad mat så det ska gå fort att fixa och inte gå att fuska. Min vison är också att jag ska ägna minst 2 av veckans lunchraster till att motionera och sen äta vid datan istället för att bara sitta och äta. De bästa med mitt jobb och mina kollegor är att det är många som tränar på lunchen och det finns en dusch om man blir svettig.
 
Ikväll vankas drängarna på Olstorp. Jag könner dock att sommarens alkoholkvot är nådd, så jag kör ikväll.
 
Nu ska jag slänga ihop en kycklinggryta, recept kommer om den blir god ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen