Middag samt veckas resultat halvvägs

Hade planerat in ett pass på mammas crosstrainer efter jobbet, efter att ha mockat, rastat alla våra 4 hundar och motionerat båda mina hästar var inte motivationen på topp. Men jag tog mig i kragen och släpade mig in till crosstrainern, bara för att upptäcka att hennes katt ätit upp sladden till den! Så vart ingen träning idag, tog det som ett tecken på vilodag haha. 
Har gått PW i måndags och tisdags och igår la jag in lite lätt jogging. Så himla skönt med vår nu när man kan vara ute utan att behöva pannlampa, halka på isfläckar eller bylta på sig massa lager med kläder! 
Veckans resultat på vågen är hittills -2,1 kilo. Som vanligt en skräll efter några veckors fusk. Skönt att vara igång igen, speciellt skönt att magen funkar så snällt! 
Kvällens middag vart tacogratäng enligt detta recept http://linnslchf.blogg.se/2014/may/tacogratang-ala-linnslchf.html men jag bredde ut en burk Philadelphia i botten på formen också. Succé! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen