När du vill ge upp- kom ihåg varför du började

LCHF funkar så jäkla bra för mig i vardagen! Hyvlar min ost till frukost, åker hem och äter nån enkel lunch som mannen lagat typ korv och ägg, stekt fläsk och löksås eller liknande sen värmer jag rester på kvällen efter jobb och motion. Är jag hungrig mellan jobb och motion tar jag en ölkorv. Men så fort det börjar närma sig helg så börjar gottejävlarna spöka... Ostbågar och thaimat har jag dillan på nu. 
Men snart är det fredag och då blir det riktigt god LCHF mat med Tobias och Jennie! 

Dagens mat 
Frulle- 4 skivor ost 
Lunch- stekt fläsk och löksås 
Middag- rester från lunchen 
Mellis- en ölkorv 

PS. Vågen visar -1,5 kilo på en vecka. Helt okej reslultst! 


Mat! Recept finns här sen innan om ni letar 😊
Jennie
2015-01-14 @ 20:36:30

Du är så grym!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen