Jag kapitulerar

Tre veckor utan LCHF. Min mage är som en ballong, ansiktet som en svamp, jag har ont i huvudet varje dag och är sugen/hungrig jämt. Jag känner mig nöjd, nu har jag fuskar en period och vill tillbaka till LCHF igen. Men, jag tänker äta lite mat kolhydrater än innan. Alltså ska jag pröva liberal LCHF, jag gör det för att jag mådde så mycket bättre på LCHF än vad jag gör på vanligt mat. Måste erkänna att de är galet lätt att äta vanlig mat, förstår alla som trillar tillbaka men jag känner samtidigt att de bara är en tidsfråga innan jag börjar dumäta och kommer gå upp i vikt igen. Jävligt onödigt när jag har kämpat som ett troll för att gå ner! Så nu tänker jag börja gå tillbaka till LCHF igen. Sitter ofta och känner mig sugen på just LCHF kost, det blev en livsstil och jag är fast! Vad äter ni idag? Jag wokade ihop lite kyckling och grönsaker till lunch, mums :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen