Det där med att välja diet

Körde 5:2 och kände mig som jag blivit överkörd av tåget. Trött, disträ och hängig. Även dagen efter! 
Så nu kör jag igång med LCHF igen, den dieten (livsstilen) som jag mår bäst av. Började i måndags så är nu i ketos och kroppen har gått över på fettdrift. Målet är att gå ner 10 kilo till nästa sommar, vägde 68 i måndags. Idag vägde jag 66,9 mycket vätska som ska ut kroppen! 
Så häng på resan nu med tips recept och fakta, skapa gärna diskussioner i kommentarsfälten och fråga allt ni undrar!
Kram Linn 💞



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen