Vissa dagar är man bara LCHFare

Vissa dagar, som igår tillexempel så bär de iväg lite med kolhydrater och kalorier. Kolhydraterna höll jag inom ramen för LCHF men det var mer än vad jag brukar äta. 
De dagarna är lite fuskdagar, men fusk med lchf haha! I stor längd som igår är inte lchf det optimala att banta med. Man äter det för att må bra, vilket är fallet för mig. Inget ont i magen men samtidigt god mat, bra va!? 
Tränade igår med, ridning och crosstraner så lite det vanliga. Hade tänkt mig en låååång promenad men de var för varmt både för mig och hundarna.
Nu sitter jag och planerar sommarens semester. Vi tycker om att vandra och se naturen, så de blir antingen höga kusten som förra året eller fjällen som 2011. Vi får se! 

Gårdagens mat: 
Frukost- minipizza 
Lunch- ölkorv
Middag- kebabpizza 
Gotti- rabarberpaj och vaniljsås 

Dagligt intag 
Kolhydrater 22g
Protein 81g
Fett 170g
Kalorier 2026




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen