Trött trötta tröttast

Gick upp samtidigt som sambon imorse, halv tre. Han kör lastbil så de är ju förklarligt, själv pluggade jag några timmar sen gick jag en PW med hundarna sen pluggade jag några timmar till och åkte till jobbet. Hem och städa sen vidare till mamma och pappa och lämna hundarna och bar upp 100 kilo hösilage på skullen. Imorgon bär det av på semester, klockan ställd på 4 så nu ska jag sööööva!!
Gjorde en muffins till frukost, tyckte den smakade illa klockan tre på morgonen så vart ägg klockan åtta istället. Återkommer med recept på muffinsen när jag smakat en bättre tid på dygnet utan förkylning! Avslutade hela dagen med att tvätta bilen och lastvbilen också, bara för att de lär glänsa! Orkade inte laga mat efter det så det fick bli köpmat. Tips! Kebabsallad utan bröd med grönsakerna sallad, gurka och lök och extra mycket sås. Perfekt lchf middag när man inte orkar laga! 
Har förresten sjukaste träningsvärken i magen från igår, men fasen va härligt de är när man känner att man gjort något! 

Dagens mat
Frukost- två stekta ägg 
Lunch- rester från gårdagens middag 
Middag- kebabsallad



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen