Tjuvstart!

Skulle ju inte börja träna innan måndag, eftersom jag vart förkyld. Men jag tjuvstartade i alla fall och körde 10 min crosstrainer och 10 min mage och 20 squats. Och de kändes bra, men shit vad man tappar form när man blir sjuk, lite som en nystart. 
På måndag ska jag på allvar dra igång från fluffig till fast och jag har nått spännande att berätta! 
Min kompis som är lite för smal ska också haka på. Vi ska äta samma kost och köra samma träning under en period med syfte att bygga muskler. Jag från de fluff jag redan har och hon ska skapa fluff som blir till muskler direkt (konstigt uttryckt men jag tror ni fattar). Vi kommer mäta oss, väga oss och ta före bilder sen får vi se vad vi får för resultat! 
Spännande eller hur. Det tycker i alla fall jag som är så fascinerad över hur kroppen svarar på LCHF kost och träning. 

Dagens mat
Frukost- 2 kokta ägg, 100g räkor och 1 msk majonäs
Lunch- en skiva fläskfilé och en sked vitkålsgratäng (tog ett naffs ut kylskåpet när jag var på språng!)
Middag- kycklingcarabonara 
Receptet finns på bloggen 

Dagligt intag 
Kolhydrater 11g
Protein 66g
Fett 71g
Kalorier 945 

jeanette sandelin
2014-05-16 @ 09:14:12
URL: http://litenbruksort.blogspot.se

HEJ!
Vet du om det finns tisha/top med lchf-tryck att köpa nånstans?
Kram fr ett soligt Dalsland.

Svar: Hej!
Jag har letat på internet men har inte hittat någon, tyvärr! Skulle gärna vilja ha en. Men det finns tygkassar att köpa hos LCHF klubben, jag har alltid med mig såna när jag åker och handlar.
Kram!
Linn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen