Ny tröttnar jag

Så jäkla less!! Den här veckan skulle vara en sjujävla kämparvecka med kondition, myskelbygge, viktminskning och fitness. Ligger fortfarande nedbäddad i sängen, får va nöjd att jag kommer ut med hundarna. Har nått veckans mål när de gäller vikt, konstigt vore väl annars med tanke på att man inte får i sig nått när man har influensa. Kul att gå ner i vikt, såklart, men jag vill att min viktminskning ska komma från de prestationer jag gör. Dessutom kommer jag tappa kondis nu när jag vart sängliggande, inte heller kul!
Nä fy fasen för att va sjuk. Men samtidigt är jag tacksam över att min sjuka kommer vara över om några dagar, tillskickad från dom som har en obotlig sjukdom eller liknande.
Hur man än vänder sig så har man arslet bak, och det finns alltid dom som har det värre!

Godnatt :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen