Mot nya mål!

När jag började med LCHF 5/8 2013 skrev jag en lapp, läste den idag och så här stod det:
LCHF dags att bli smal!
Startdatum 5/8 2013
Startvikt- 85 kilo
Midjemått- 111cm
Slutdatum 6/6 2014
Målvikt 65 kilo
Midjemått- 95 cm
 
Idag mina vänner är det 13/5 2014 (min namnsdag förövrigt), jag väger 64,6 kilo och mitt midjemått är 88,5 cm! Alltså- jag är i mål!!
Kan ju tillägga att när jag började banta 1/1 2013 vägde jag 97 kilo och mitt midjemått var 120 cm
RESULTAT
Vikt: -32,4 kilo
Midjemått: 31,5 cm
 
De sista 20 kilona och 20 centimetrarna har jag tappat med LCHF på 9 månader, resultat-> jag är smal med fluffig ändå för huden hinner ju inte riktigt med att dra ihop sig.
 
Nu har jag ju mått mitt mål med LCHF, då behöver jag ett nytt! Det får bli en ny lapp som ser ut så här:
LCHF dags att bli fit!
Startdatum 13/5 2013
Mål- Platt och fast mage, lår och armar!
Slutdatum 31/12 2014
 
Nu är det alltså dags att börja med lite styrka också för att få bort det överflödiga fluffet. Roligt! Jag är jättepeppad och vill börja direkt men är ju fortfarande dunderförkyld så får väl snällt vänta.
 
Har hört fler som sagt det och nu kan jag bekräfta att det stämmer. När man äter LCHF så väcks ett intresse för kroppen och träning och för att se vad som fungerar i kombination med den kost man äter. Det ska vi ta reda på nu! Är ni med på resan från fluffig till fast??
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen