Jag peppar ihjäl

De enda jag tänker på är när var och hur jag ska kicka igång min #frånfluffigtillfast utmaning.. Vill börja nu, helst igår! Synd att man ska få influensa följt av en envis förkylning när man är som allra mest motiverad. 
Idag har dagen mest bestått av plugg, tränade lite agility med hundarna också.  Rensade ur min garderob, hade två stora sopsäckar fulla med kläder som jag krymt ur! På lördag ska jag göra nått riktigt kul, shoppa massa nya kläder. Har under min viktminskning sparat pengar till just det och fått ihop över 10000 som jag utan dåligt samvete kan bränna upp på att shoppa kläder! 10000 känns ju helt sjukt, men när till och med trosorna är förstora så behövs det köpas mycket.. Trosor, bh, sport bh, träningskläder, ridkläder, mjukis, jeans, toppar, shortor, listan är oändlig!

Dagens mat
Frukost- pannkakor med bär och grädde
Receptet finns här på bloggen, är detsamma som jag använder när jag gör våfflor 
Lunch- rester från igår 
Middag- rester från igår 

Simpel mat, men skönt att skippa laga. Imorgon blir de våran favoritmat här hemma, håll koll! 

Dagligt intag 
Kolhydrater 8g
Protein 65g
Fett 69g
Kalorier 925



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen