Jag har tappat rösten

Som rubriken säger, jag har tappar rösten. Helt och hållet! Ett resultat av att sitta speaker på tävling när man är sjuk, dumt av mig. 
Förkyld är jag också som satan och har inte kunnat motionera på en vecka. Lite surt men jag har ju gått ner i vikt ändå som tur är, inte jättemycket men betydligt bättre än att gå upp i alla fall! 
Idag var jag på agility med Vinur, helt omöjligt nästan att föra en unghund när man inte har nån röst haha! 
Vanlig vardag är det också och jag har koll på exakt vad jag stoppat i mig, så här kommer det!

Dagens mat
Frukost- ost och skinkrullar
4 skivor rökt skinka och 4 skivor ost (munkens svarta)
Lunch- rester av kycklinggrytan från igår och sallad 
Salladen bestod av- 12g grönsallad, 2g purjo, 1 körsbärstomat och 30g gurka 
Middag- zucchinilasange och sallad
Salladen var densamma som till lunchen fast med 15g salladsost också 

Dagligt intag 
Kolhydrater 20g
Protein 72g
Fett 83g
Kalorier 1087 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen