Helgen är över!

Har vart dålig på att skriva i helgen, förlåt! Men ibland hinner man bara inte med. 
Har inte hänt något speciellt, ridit, gått med hundarna, gjort sommarfint på balkongen, firat mors dag, grillat med vänner och lite smått och gott! 
Men nu ska jag bättra mig och uppdatera er på kost och träningsfronten! 

Idag började jag dagen med en joggingtur, på fastande mage och jag måste säga att det gick mycket bättre än vanligt! 
Ska pröva en ny grej den här veckan. 
Måndag, hoppar över frukosten, äter bara protein och fett till lunch sen har jag rester från igår till middag. Kycklingpajen som jag la ut recept på förra veckan. Den innehpller cirka 5g kolhydrarer per portion. 
Tisdag- hoppar över frukosten, äter bara fett och protein till lunch och middag
Samma lika onsdag och torsdag.
Fredag, lördag och söndag jobbar jag förmiddagshelg vilket innebär 06-18 så då måste jag äta frukost för att orka. Ska göra ett försök att bara hålla mig till fett och protein under helgen med. 
Vad vill jag ha ut av detta då? 
Jo, jag vill att kroppen ska innehålla en hög halt av ketoner. Som de har vart nån vecka nu så har det vart spår av ketoner och vågen vill inte riktigt röra på sig. Vill "köra rakt in i kaklet" och trilla ner till mina 60 kilo innan semester 12e juli. Känns ganska svårt att bli av med 4,4 kilo på den tiden när jag väger så pass lite som jag gör. Men ska göra ett tappert försök att klara det! 
Nu kör vi. Ska se till att ha fullt upp idag fram till lunch, magen kurrar lite lätt ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen