ytterligare en mil i benen

Idag jobbar jag eftermiddag, vilket innebär att jag åker hemifrån klockan 13. Självklart blir de motion innan jobbet då! En rask promenad på en mil i kuperad terräng med mamma och hundarna. Fint väder också!
Har inte vägt mig på länge så har ingen aning om hur de står till på den fronten, dags att ta en koll snart efter midsommarens läckerheter och frestelser... Hihi! Nej skämt åsido, i min värld så får jag äta vad jag vill när de är speciella tider. Jag vet vad jag äter och effekten av det, huvudsaken är att man alltid kan återgå till sin sunda livsstil.
Idag är huvudmålet kycklingcarabonara recept hittar ni här http://linnslchf.blogg.se/2014/april/kramig-kycklingcarabonara-ala-linnslchf.html

kram!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen