Mot nya mål!

Nu är vi på väg hem efter en skön semester i vackra höga kusten! Har sett otroligt mycket vacker natur, vandrat en del mil och ätit god mat. Magen är som en ballong för jag har ätit kolhydrater, tyvärr! Men va fan, har man kämpat som ett djur och tappat 35 kilo, vad gör det då om man fuskar några dagar under semester? Ingenting! Det var jävligt gott i alla fall kan jag lova.
Men nu är det dags att sträva mot nya mål, att väga 60 kilo. Tänker köra på halvfart veckan ut, dels för att vi har lite gotti kvar hemma och det är enklare att köra igång igen om det är slut och dels för att jag dragit på mig ett ont knä och jag vill låta det bli ordentligt bra först.

I övrigt så händer lite annat kul i livet just nu. Det är klart att vi nu snart blir husägare, på torsdag skriver vi kontrakt! Så nu ska lägenheten säljas, men blandade känslor eftersom jag verkligen älskar vår fina lägenhet. Men hus kommer att bli fantastiskt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen