Inspiration

Som ett brev på posten, bokstavligen, så trillade allt om LCHF ner i brevlådan idag. Är nu igång med LCHF och motion igen, mitt mål är att väga 57 kilo innan jul. Det här blir lite av en nystart för mig, har nått mitt mål med att bli normalviktig och sänka blodtrycket. Nu ska jag försöka bli lite "fast" och känna mig bekväm i min kropp. Jag vill leva ett lite lyckligare liv i ett par lite tightare jeans med en tight tröja utan att det syns några bilringar. Den enda som kan ordna det är jag själv!
Börjar... NU!
startvikt- 66,5 kilo (plus 3,3 under semestern)
mått över naveln- 95 cm
Tänker väga mig var tredje dag och dela med mig av siffrorna här. Svart på vitt, inget fusk!

Tidningen allt om LCHF tycker jag är en perfekt tidning att prenumerera på om man vill äta LCHF. Inga skumma tips och sjuka metoder. Många som delar med sig av sin LCHFresa. Massor med recept och tips, alla recept innehåller också kolhydratsmängd.

Nu ska vi iväg och skriva kontrakt på vårat nya hus, tjing!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen