Fullt ös medvetslös

Min dag har vart en sån där dag då allt går i högsta tänkbara tempo! 
Efter jag gnuggat gruset ur ögonen drog jag ut på en joggingtur med hundarna i de sista solstrålarna. Kom hem och mumsade i mig äggröra och bacon. Satte mig och ritade klart inlämning i CAD kursen och sen satte jag igång att storstäda här hemma. Har putsat hela lägenheten inklusive fönster, golv och tak. Vi bor i en stor lägenhet så med båda badrummen, köket och hallen blir det 7 rum att städa! Hoppas en och annan kalori brann upp ;) 
När städningen var klar så var de bara att hoppa in i bilen och åka ut och ta in hästarna och fodra. Vart så otroligt sugen på att ta en kvällstur på mistur, så som man blir när man är trött i kroppen men pigg i huvudet och känner doften av sin häst och hör den taktfasta gången i gruset. Om nån annan hästnörd läser min blogg så vet ni nog vad jag menar!
Men både jag och mistur var för hungriga, eller åtminstone jag haha. Åkte hem och duschade och lagade mat, 21.20 satte jag mig vid matbordet. De är såna kvällar man bara skulle vilja ringa och beställa hem en pizza! Men alla trötta hjärnspöken till trots så lagade jag en god middag. Sen hängde jag upp andra maskinen med tvätt och nu ska jag skriva recept till er sen blir de tack och godnatt! :) 

Dagens mat 
Frukost- äggröra och bacon
Lunch- rester från gårdagens middag 
Middag- rödspättafilé med hemgjord remouladsås och blomkålsmos

Dagligt intag 
Kolhydrater 13g
Protein 70g
Fett 86g
Kalorier 1107



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen