Helg 🌾

Sitter och intar en mumsig frulle i form av rysk yoghurt, hallon och linfrö, ostrullar och kaffe. 
IgĂ„r vart det grillad pepparbiff, grillade grönskar, rotfruktsstrips och en svampsĂ„sđŸ‘ŒđŸ» sen valnötter och ett glas vin till TVn. 
Var ut och gick i tre timmar igĂ„r med hundarna och Mattias, gĂ€ller att passa pĂ„ nu innan valpen kommer i veckan och vi blir lĂ„sta! 

Planen inför veckan Ă€r att köra likadant matschema som jag gjorde förra vĂ„ren nĂ€r jag gick ner som mest i vikt. Det funkade ju dĂ„ sĂ„ borde funka nu med! Bakar just nu fröknĂ€cke ( recept hĂ€r http://linnslchf.blogg.se/2014/april/froknacke-ala-linnslchf.html ) , till kvĂ€llen blir de en görfet tacogratĂ€ng! 

Nu ska huset stĂ€das, hĂ„rfĂ€llningstider! Tjing 💕 










Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

VĂ„gen stannade som mest pĂ„ 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp vĂ€ldigt mycket i slutet av tonĂ„ren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehĂ„ll pĂ„ nĂ„gra mĂ„nader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mĂ„l att gĂ„ ner till 60 kilo. Jag mĂ„r bra av LCHF och har med hjĂ€lp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. LĂ€s gĂ€rna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen