Det börjar bli dags att bli smal, igen

Hallå!
Att mina semesterkilon fortfarande är kvar är ingen hemlis. Har varken haft tid eller ork att ta tag i det! Vi håller på och flyttar, har bott i en halv kaotisk lägenhet några veckor nu. Köket är städat och kliniskt rent, vilket innebär att det inte blir någon matlagning innan flytten. Vi har typ sallad, pytt i panna och annat som vi bara kan värma i micron står i kylen. Men på onsdag så bär det av till vår nya adress, Hedvägen 13. Ska bli så skönt att flytta till hus! Så fort vi börjar komma i ordning ska jag lägga massor med energi och vilja på att gå ner i vikt. Första helgen i november åker vi till ullared, då vill jag köpa lite snygga kläder! Mitt mål är att vara tillbaka på 62 kilo tills dess, får se om jag fixar det. Hoppas!

Nu ska jag sova middag, dags att vända dygnet till nattskift igen!

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen