Dagens mat och motion

Idag intogs frukosten framför datan på jobbet i form av ost och skinkrullar, lite som smörgås utan bröd med bara pålägg haha. 
Lunchen och middagen var densamma, kebabgryta med en god sallad till, receptet hittar ni här http://linnslchf.blogg.se/2014/march/kebabgryta-ala-lchf.html . 
Kolhydratsintaget landade på 12g och det blev 1600 kalorier då jag även tog en ölkorv efter jobbet.
Tog mig ut på en springrunda också. Var upp till Falun igår och gick sträckan som jag och Janna ska springa på tjejruset 20/5 så man fick en bild över hur man bör lägga upp träningen inför det. Körde 4 km idag och fick den snabbaste kilometertiden jag haft någongång när jag sprungit. Kändes riktigt lätt och skönt, och det hör ju inte till vanligheten. Efter springturen körde jag liten styrka med hantlar, magövningar och benövningar. Hoppas på lite träningsvärk imorgon så man får ett kvitto på att man gjort någon nytta i alla fall, haha! 
Nu har jag lagat matlådor tills imorgon och ska ta tidig kväller, sömn är viktigt när man ska prestera. 

Kram 💕


Kvällens kebabgryta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen