Höst regn, ge mig sol

Idag har det regnat och regnat och regnat... precis som det gjort alla andra dagar den senaste tiden! Gick upp tidigt och åkte på en arbetsintervju, sen åkte jag hem till farmor och farfar som bjussade på ost och skinkrullar- dom börjar lära sig mitt LCHFande nu!
Åkte hem och gick en långis med hundarna, en mil i blåst och kyla. Superpepp eller hur? 
Lagade mat och gick och la mig en stund, idag vart maten kycklingsoppa. Receptet finns här på bloggen som krämig kycklingsoppa tror jag. Nu sitter jag och dricker kaffe, lyssnar på regnet som smattrar mot rutan och hur det blåser och knakar i vår gamla stuga. Lyssna även på grannen som fått för sig att försöka gasa ihjäl sin bil, irritationen på max! Dags att knega sig igenom de sista 8 timmarna på fabriken för denna drygperiod, sen är alla 70 timmar gjorda. Nattens fika är ägg och majonäs, helt enkelt. 
Imorgon ska vi laga go mat och mysa, fantastico! 
Vågen visade -1,3 kilo idag från i måndags. LCHF gör susen. Som vanligt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen