Snart är det över!

Stress, stress och stress! 9 dagar kvar till examen, på fredag börjar jag jobba. Idag gjorde jag sista duggan i CAD och den vart godkänd! Examensarbetet ska vara inlämnat imorgon och nästa vecka ska jag redovisa det för cheferna på seco. 
Eftersom jag har det så galet stressigt just nu så är det ett utmärkt tillfälle att testa periodisk fasta och mejerifri LCHF. Tänker inte ha några speciella tider för fastan, skippar bara frukosten. 

Dagens mat 
Lunch- sås och sallad (vart bjuden på jobbet, var bara pasta till såsen så sås och sallad fick de bli) 
Middag- stekt fläsk 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen