Periodisk fasta och mejerifri LCHF

Kör samma koncept som resten av veckan nu med. Har faktiskt inte vägt mig något så ska bli spännande att se om det händer något. 
Varför kör jag periodisk fasta och mejerifri LCHF? Jo, just nu är jag så otroligt stressad över plugg och jobb så jag hinner nästan inte med att motionera. Och att inte hinna med att gå ner i vikt gör mig ännu mer stressad så nu prövar jag detta i en vecka så får vi se. Upplever nu att jag blir dålig i magen av att fasta, kroppen får liksom en chock då den väl får i sig mat. 

Dagens mat: 
Lunch- en korv på OK 
Middag- kycklingklubba och lallersteds currydressing 

Snart är skolan slut äntligen... Då lovar jag att bli bättre på att tipsa om mat och motion! Men jag hoppas på ett rejält viktras nu så jag i alla fall har något att komma med :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen