Nytt år, nytt mål och ny start.

Länge sen jag skrev här, jag vet. Har LCHFat fram och tillbaka utan motivation. Jobbat skift, fallit för frestelser och bara levt livets goda dagar. Jag har garanterat gått upp i vikt (hur mycket får jag veta imorgon när jag ställer mig på vågen) och är svullen som en liten ballong. Känner mig ful och oattraktiv! 
Jag mådde som bäst och hade allra bäst självkänsla när jag var nere runt 62 kilo, dit ska jag igen! Tills sommaren ska  jag väga 60 kilo, nu finns inga ursäkter. Nytt jobb (dagtid) samt det BÄSTA av allt, min svägerska som jag alltid bantat ihop med ska också köra LCHF all in, det ska även hennes man och min sambo (bror till hennes man). Vi ses ofta och att kunna ses och äta/fika LCHF samt motivera varandra vet jag kommer hjälpa mig enormt mycket att hålla LCHF och gå ner i vikt. 
Imorgon ska jag ta före bilder, väga och mäta mig- nu kör vi! 
Mjukstartar idag med bönpasta och baconsås till middag 😊 receptet på såsen finns här på bloggen sen innan. 
Kram ❤️ 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen