En tävling mot mig själv

1 juli, då ska jag väga 65 kilo! De är 6 kilo mindre än nu och inte alls omöjligt. 
Förra sommaren vägde jag också 65, hittade en kjol jag köpte då som va grymt snygg och utan resår. Självklart får jag inte plats i den nu, så de är mitt mål att komma i den lagom till semestern! 
Hur? Jo med LCHF och motion såklart, jag gjorde ju det förra sommaren så varför pröva något annat nu? 
Startdagen är imorgon och målet är uppspikat, mellanmålet (haha!) är att klara av att springa 5 km på 20 min tills 20/5 när jag ska springa tjejruset med min vän Janna i Falun. Då ska vågen stå på max 68 kilo. 

Matschema för morgondagen: 
Frukost- omelett med ost och salami 2g kolhydrater 
Lunch- älgfärssås och bönpasta 14g kolhydrater 
Middag- älgfärssås och bönpasta 14g kolhydrater 
Mellanmål(om nödvändigt)- En ölkorv 0g kolhydrater 
Totalt- 30 g kolhydrater och 1500 kalorier 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen