Citat som håller motivationen uppe!

Idag vaknade jag med skavsår på fötterna och blåmärken (!) efter min långa promenad igår. Happ tänkte jag då får man lov att vila idag! Satte mig i soffan med en kopp kaffe och klurade lite. 
Då slog de mig vad Gunde Svan sa i sitt program "när jag tränade för att bli bäst så sprang jag över myren i gummistövlar. Jag sprang tills fötterna blödde. För att kunna fortsätta träna klöpp jag hål på pjäxorna så jag kunde åka" 
Haha men Linn!! Här sitter du och ska ha vilodag för ömma fötter? Icke! Tog på mig ridskorna och promenerade 5 km. Sen körde jag 15 min på crosstrainern, och red 60 minuter. 
Man får fan inte ge upp! Då kommer man ingen vart alls :) 


Isa
2014-03-23 @ 10:03:00
URL: http://pysslingen-isa.blogspot.se

Starkt gjort! Inte många som fixar det, smärta är ju den bästa motivationsdödaren :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen