Sista lediga dagen

Imorgon drar jag igång och börjar jobba igen, visserligen bara två dagar men ändå! haha. Idag började jag med en rask promenad med mamma och hundarna i skog och mark. Sedan gick jag och sambon ner till byns kondis och åt lunch, gick fin fint att forma om sin beställning till LCHF. Jag åt handskalade räkor med sallad och extra mycket dressing, så himla gott!
Idag kom vår nya tvättmaskin hem och blev installerad, så himla värt pengarna då vår andra lukta massa mögel.
Lagade middag och lunch tills imorgon. Recept på middagen kommer i ett nytt inlägg! Morgondagens lunch blir kycklingfilé med sallad och mangoraja.

Känns så skönt nu efter tre dagar strikt LCHF, magen är helt i form och vågen är tillbaka på 64,3. Älskade livsstil!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen