Lördag en dag i juni

vaknade halv fyra efter nattskiftet. Hinner inte med att motionera idag heller, åker till jobbet fem. Känns ju skapligt hopplöst men när man jobbar så här så är sömnen prio ett! Har gjort 44 timmar sen i måndags morse, 24 timmar kvar av jobbveckan.
Har en plan för hur jag ska kombinera jobb och motion, de veckor jag jobbar drygvecka motionerar jag i form av promenader med hundarna i mån av tid och de veckor jag har finperioder så är det jogging som gäller så svetten trillar varje dag jag inte jobbar. Tisdag blir de alltså jogging, håll koll på om jag sköter mig ;)
Nu ska jag se om jag hinner peta i mig lite tacos rester från igår innan de är dags att åka till fabriken igen! Idag blir de tacos till middag, jordgubbar och grädde till nattfika och ost och finncrisp till frukost!

Vill passa på att skicka en stor kram till alla som läser min blogg! Och ni som lämnar efter er nån liten kommentar ibland, vad goa ni är!
Jag är så glad över att kunna inspirera andra till att välja att gå ner i vikt eller göra en livsstilsförändring med LCHF. I veckan ska jag försöka hinna ge er lite fler smarriga recept, både mat fika och bröd.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen