Steg 6- hur jag ska göra

Nu är det dags att summera ihop allt och lägga upp en plan för hur jag ska göra för att tappa mina sista 10 kilon. 
Jag vet att jag ska undvika sötsaker ala lchf, i alla fall inte äta det varenda dag. Jag ska hålla mig till mina 6 unnardagar om året. 
Motion så jag svettas rejält minst 4 dagar i veckan är ett måste för att jag ska gå ner i vikt, så de måste jag va stenhård på med mig själv. Jag är en lat filur så kan behöva en spark i rumpan! 
Och för att släppa fokus från mat så ska jag äta mina lagoma portioner 3 gånger om dagen. 
Detta är min plan, nu kan jag backa tillbaka och läsa när jag tappar fokus. 
Bara att köra, 10 kilo ska bort :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnslchf.blogg.se

Vågen stannade som mest på 98 kilo. Har i stort sett hela livet vart överviktig men gick upp väldigt mycket i slutet av tonåren. Började med LCHF hösten 2013 men hade ett uppehåll på några månader i slutet av 2014. Äter nu LCHF igen och har som mål att gå ner till 60 kilo. Jag mår bra av LCHF och har med hjälp av den kosten blivit av med magproblem och över 30 kilos övervikt. Läs gärna min blogg för recpet och inspiration!

RSS 2.0
Matbloggstoppen